čtvrtek 15. ledna 2015

Zkouškové!!

Fuj, děs běs, dvě školy (sebevražda), únava, hrůza!!

Leden je prostě ve znamení zkoušek a jelikož jsem začala hned první dny v lednu, tak jsem nestihla nic přidávat!

















Ale! Už mám plán, co na blog dám (rýmovačka :D). Recenzi na pár Lush produktů, vzpomínku na Vánoce, aneb co jsem dostala od svých milovaných, recenzi na pár knížek, které jsem nedávno (dávno dávníčko, když ještě nebyly zkoušky).. V únoru vyrážíme na další cestovačku - pojedeme na hory do Itálie :) Pak bychom rádi jeli za přítelovým kamarádem do Amsterdamu, možná za kamarádkou do Brightonu..




A samozřejmě jsem si dala předsevzetí, které jsem už porušila (klasika), ale pořád na něj myslím a zítra zase začínám!!! :) A od února už natvrdo!!

2,5 zkoušek DONE - 4, 5 LEFT - nestudujte dvě školy!! :-D Už mi z toho hrabe!






2 komentáře:

  1. Jsem na tom podobně - já mám dvouobor a zabíjí mě to každé zkouškové :D
    Držím palce, vydrž!! :) máš hezkou únorovou motivaci to přežít ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně štěstí!! Je potřeba mít motivaci, ať už nějaký výlet nebo jen pěkný večer u filmu a bez učení :) Já to vidím při každé naučené stránce, jak už jsem blíž a blíž!

      Vymazat