pondělí 15. prosince 2014

Vánoční dekorace

Vánoce jsou už za dveřmi a pokud ještě nemáte vyzdobený byt, může tohle být pro vás inspirace. 

Bydlíme v pronajatém bytě, který má obývák laděný do fialovo-černo-bíla, takže jsem se snažila ladit i dekoraci. Jelikož mám neskutečně šikovnou maminku, něco mi dokonce i vyrobila!

Na stole máme dva sobíky z F&F, svíčky na adventní zapalování a stromeček, který vyrobila moje mamča. Koupila jsem původně jen jednoho sobíka, ale tak se nám s přítelem líbil, že skočil ještě pro druhého! 


Dekorační vánoční věnec made by my mom jsem umístila na poličku v obýváku. Mamča je tak šikovná! :-D


Na další poličce máme svícínek, který jsme koupili v malém obchodě s různými dekoracemi. Kolem jsem rozmístila čajové svíčky s motivem vloček, které mám z Kiku. Svícny z hvězdiček jsme "podědili" po původních majitelích. 



No a musela jsem i trošku ozdobit náš jídelní stůl. Do vázy jsem dala fialové kamínky a větvičky, které jsem za pár kaček koupila v malém stánku na náměstí. K tomu baňky, ubrus a stromeček od mamky a ubrousky už nevím odkud. ;)

Něco je kýč jak bič, ale jelikož jsme v pronajatém bytě, nemůžeme si ohledně barevné kombinace moc vyskakovat :-D Ale už se těším na náš vlastní byt, to si zařídíme úplně jinak! 


No a na chodbu jsem dala dekoraci spíše laděnou do hněda, protože se nám tam hodí víc.. Svícen z Kiku, srdce z malého obchůdku, stromeček od bývalých majitelů.


Žádné komentáře:

Okomentovat