čtvrtek 22. ledna 2015

Stay fit!

Mnoho lidí si jako předsevzetí dá cvičení - budu cvičit každý den > budu cvičit třikrát týdně > jednou týdně stačí > a šak co, já jsem spokojená!

A já nejsem žádná výjimka!! Kromě klasického poučení, že cvičení se musí skloubit se stravou (ale když já tu čokoládu beru jako antidepresivum!), kolikrát ani nevíme, kde začít!!


Power yoga - úžasná věc! Protáhnete tělo, posílíte svaly, postava se pěkně zformuje. A kde? Já chodím do MAJDA AGENCY na Gorkého v Brně. Mají kurz Power Yoga Basic, který předcvičuje moje spolužačka Simča. Vřele pro Brňáky doporučuji, je úžasná! Někdy je to záhul, ale vůbec se nemusíte stydět, když si odpočinete. Nikomu to nevadí a máte tam být pro radost!

ZDE >> KLIK

Cvičení doma - kdo se nerad předvádí, může si zacvičit doma!




Blogilates - pozitivní slečna, která celé video povídá, takže vám ani nepřijde, že jste zrovna cvičili! Já jedu podle jejího Beginners Calendar ZDE, který má na každý den videa, co zaberou maximálně 30 minut!!! Takže nemám výmluvu při zkouškovém! (dobře, chvilku jsem se zase na zkoušky vymlouvala, ale už je to pryč!) Navíc máte plán, vytisknete si ho a odškrtáváte. Někdo už za vás vytvořil celoměsíční cvičební plán a ještě vám to krásně ukáže na videích!!   blogilates


Jillian Michaels - kdo má rád buzeraci, tvrdý trénink a pořádnou makačku, ať si najde na youtube její videa. Je už hodně známá, mně osobně víc sedí Blogilates, protože se pořád usmívá, je pozitivní.. Jillian je spíše šéfka, co vás jenom buzeruje. Ale každému vyhovuje něco jiného :) BeFiT

Fitnessbledner - také užitečná videa na Youtube, vyberete si co vám vyhovuje. Doporučuji na trošku kardio cvičení, mají různé poskoky, výskoky, záskoky, přeskoky.. :) Do vyhledávače na youtube zadáte Fitnessbledner.  FitnessBlender

Passion 4Profession - uměle vytvořená videa, ale mně sedí. Jsou to počítačově vytvoření cvičitelé, ale tím lépe!! Odpočítávají vám pokusy, přesně vidíte svaly, které při cviku posilujete, mají videa pro muže i ženy. Mně velmi sedí jejich set na zadek, nohy a bříško nebo osmiminutové cvičení na břicho. 8 minut má každý volných, ne???  Passion4Profession



RUN!!!  - miluji běh!! Ale protože ho mám spojený s trošku teplým počasím, preferuji teď cvičení doma. Ale už se pomalu chystám, vypadá to brzy na jaro! Není nic jednoduššího než si zaběhat. Pustit si oblíbenou hudbu, vyvětrat hlavu a nechat všechen stres vyplavat pryč! Jsem věčný začátečník, zastavuji klidně třikrát, čtyřikrát, běžím pomalu. Ale jdu běhat pro radost a i když se mi fakt nechce, po běhu si vždy připadám úžasně! (no ne vždy, každý máme někdy fakt blbý den, blbý běh, blbé počasí, blbé všechno. 



Takže žádné výmluvy, pár minut máme každý volných!!! Blogilates má spoustu videí na pár minut, takže šup šup cvičit!! 


Pictures source: yoga - here, blogilates - here, fit qute - here, run - here

Žádné komentáře:

Okomentovat