čtvrtek 20. listopadu 2014

Camden Market & King's Cross

Jestli máte nějaké dětské sny - uskutečněte je dokud jste mladí! Já teda kromě mých cestovatelských snů, jejichž malou část jsem splnila výletem do Londýna, mám i takové ty hloupé dětské sny - zase si někdy pohrát v těch plastových kuličkách, na které jsem jako malá chodila do McDonald's, pořídit si pejska a mazlit ho od rána do večera - nebo si zkusit projít nástupiště 9 3/4, protože jsem Harry Pottera milovala (a milovat asi budu) jak ve filmovém zpracování, tak knižně (ten příběh, ne toho týpka osobně :D).

A tak jsem si dětský sen splnila. Nebylo to pravé nástupiště z filmu, nemohla jsem projít skrz zeď přímo na vlak do Bradavic (ale pořád věřím, že se můj dopis někde ztratil a stejně přijde!), ale bylo to moc milé. Vystála jsem si frontu, jedna slečna z toho omdlela, ochutnala Bertíkovy fazolky tisíckrát jinak - měla jsem štěstí na meloun - a dala si šálu Nebelvíru na krk.

Pak následoval gift-shop, kde máte vše kolem Harryho. Neodolala jsem a koupila si jízdenku na vlak do Bradavic za pár liber, protože pořád čekám na ten vlak! :) A byl to fajn suvenýr. Tam najdete hrnečky, uniformy, sladkosti.. No vše, co je s filmem nějak spojené.









Následovala návštěva Camden Marketu. Je to dlouhá ulice s všemožnými obchody, suvenýry, jídlem, oblečením.. Co vás napadne. Na konci ulice je velká budova plná stánků s jídlem ze všech možných států (hotová cesta kolem světa) a pak obchůdky s obrazy, doplňky, oblečením. Já jsem šla do suvenýrů právě až na konci ulice v té budově, kde měli vše daleko levnější než v obchodech na začátku ulice. Pak jsem tam nakoupila nějaké trička s mopsíky, pro mě a přítele, protože to nesmí chybět v našem šatníku! Určitě se tam vrátím pro nějaký krásný obraz Londýna, stály fakt za to. Ceny kolem 40 - 50 liber, ale byl to nádherný obrázek. Fotka níže :) Přesně takový si představuji ve svém budoucím bytě - romantický s mým oblíbeným městem! Tak celkově se mi libí motivy města jako dekorace - obrazy, plakáty, doplňky.






Žádné komentáře:

Okomentovat