čtvrtek 13. listopadu 2014

Londýn 14. - 21. den South Bank, Tower

Protože jsem samozřejmě někde zašantročila papír, kde jsem si poctivě psala každou činnost v jednotlivé dny, alespoň podle fotek napíšu o dalších výletech, co jsem absolvovala :)

Protože jsem si pořádně neprošla South Bank,  což je břeh Temže, na kterém není The City (prostě ten naproti Toweru :D), čekala mě pořádná procházka!

Jelikož mi zase vyšlo perfektně počasí, což se i divím, takže první půlku července můžu vřele doporučit, tak jsem měla úplně úžasnou příležitost si projít vše s dobrou náladou :) (ano, i já jsem ten typ, kterému počasí velice často ovlivní náladu!).  Jinak opět jsem šla se svou německou a mexickou kamarádkou.

Začaly jsme zase ze zastávky Waterloo - ještě jednou zdůrazňuji, že je to super počáteční bod, protože je to jen pár kroků od London Eye, takže i od Big Benu a jiných skvělých míst.

Hned jsme vyrazily k South 'Bank City Hall, což je taková podivná budova, kde má údajně sedět starosta Londýna. Toho jsme sice nepotkaly, ale zase jsme se v malém otevřeném amfiteátru podívaly na hodně divné představení, kde několik holek předvádělo asi nějaké pocity - takže se pořád kroutily, vzdychaly a měly utrápené výrazy. Pak následoval nějaký group-song - no odcházely jsme hodně zmatené :-D





¨

Hurá směle na Tower Bridge - London Bridge chcete-li. A tady opět začíná má óda na krásný Londýn! No nevěřila bych, jak může být most tak neskutečně pohledný a dechberoucí. Nevím, jestli to jenom prožívám já, ale byla jsem z toho (opět) mimo. Takže následovalo zběsilé focení, ošahávání mostu, který jsem díky tomu přecházela asi hodinu, kochání se výhledem apod. Na druhé straně mostu vás čeká The Tower of London :) 





A poslední zastávkou tohoto článku byl Tower of London. Možná bych pro příště zvážila nějakou návštěvu uvnitř, protože jsme to viděly jen tak zběžně z venku. Je to docela rozsáhlý komplex, podle mě stojí aspoň jednou za život za návštěvu ;)





Žádné komentáře:

Okomentovat